close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תזונה בתבונה- על המילים הלא מובנות והאותיות הקטנות שעל המזון

שמעון וגילה הלאגכה טבת, תשעב20/01/2012

סדרה חדשה בערוץ הבריאות- על תזונה נכונה, אותיות קטנות על האריזות, חומקים משמרים, צבעי מאכל ועוד...

תגיות:

כולנו שואפים ומשתדלים לאכול תזונה בריאה ומאוזנת, לאכול במשך השבוע סוגי מזון שאנחנו מכירים ויודעים שאכילתם טובה ומועילה לנו . מזונות כבשר,דגים,עופות,מיני קטניות, ירקות,שמנים.

השפע המוצע היום במרכולים הוא עצום ובכל מקרר ומדף אפשר למצוא מגוון רחב של מינים וסוגים מכל מזון, בכל הכשר ומחיר,רק להושיט היד ולקחת.

בע"ה, נתחיל היום סדרת מאמרים מקיפה שמטרתה ללמד את כולנו את משמעות המילים הלא מובנות והאותיות הקטנות שעל גבי האריזות. מה מסתתר מאחורי המילים האלו ?וכיצד להושיט את היד ולבחור במוצר שבאמת כדאי לאכול.

הסיבה העיקרית לסדרת המאמרים האלו היא שכמטפלים נוכחנו לדעת:

א. עד כמה גדולה הבורות הקיימת בקרב הצרכנים,בורות שלמעשה הם אינם אשמים בה והיא לרוב מכוונת ומכובסת במילים יפות ואותיות קטנות..בורות שמשמעותה היא פגיעה בבריאות.

ב. עד כמה רחבה הטעיית הציבור על ידי יצרנים, מגדלים ומשווקי מזון שרבים מהם רואים אך ורק את הרווח הכספי ללא שום מצפון לגבי הפגיעה הבריאותית והמתמשכת של הצרכנים.

ג. וכמובן כל אלו שאמורים לדאוג לבריאות הציבור כמשרדי הממשלה השונים אשר אין למעשה מילים שיתארו בעדינות את התנהלותם כגוף מפקח שאמור לעזור לציבור שבחר בו.

התוצאה הסופית של כל האמור לעיל היא פגיעה בבריאות, באופן מיידי ולטווח ארוך. צריכת כל המרכיבים הנוספים במזונות גם מחלישה את מערכת החיסון אשר נאלצת להתמודד שוב ושוב עם רכיבים שכל כך רעים בעבורנו וכמובן שמציאות זו באה לידי ביטוי בעיקר אצל תינוקות,ילדים, מבוגרים ואנשים חולניים.

ישנו כלל חשוב ביותר שנחזור עליו שוב ושוב ושיעזור לכולנו לצרוך את הבחירה הבריאה יותר בחנות:

אל תבחרו מוצרים שמכילים על גבי האריזה או בתיאור ההרכב:מילים שאינם מובנות לנו, מונחים שאינם מוכרים לנו,או יותר מידי מספרים ואותיות באנגלית מספרים,

נאחל לכולנו שנבחר תמיד את הבחירה הנכונה: חיים של שמחה והודיה.

אודות המחברים:
שמעון וגילה הלאג, מטפלים בתחומים רבים ומגוונים ברפואה הטבעית.
מנהלים את "
שמן טוב רפואה טבעית" ומעניקים אבחון,פתרונות וטיפולים למגוון בעיות ומצבים. כמו כן, מייצרים ומשווקים מוצרי מרפא ייחודים וקוסמטיקה טבעית

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה